انواع بنرها چیست؟ آیا می خواهید یک علامت سرگردان داشته باشید که هزینه زیادی برای شما نداشته باشد؟
عصر دیجیتال ممکن است گزینه هایی مانند نمایشگرهای الکترونیکی و نمایشگرهای LCD فانتزی را معرفی کرده باشد،
اما بنر یکی از ساده ترین و موثرترین راه ها برای جلب توجه به کسب و کار یا رویداد شماست.
از آنجایی که بنرها به نگهداری بسیار کمتری نسبت به سایر تابلوها نیاز دارند، هزینه نصب بسیار کمتر از تابلوهای دیجیتال است.
وقتی به بنرهای مختلفی که دیده اید فکر می کنید، ممکن است بتوانید تعداد بی شماری از سبک ها و شکل ها را تجسم کنید.
اکنون، ممکن است فکر کنید، انواع بنرها چیست؟ در اینجا مروری است که شما به دنبال آن بودید.
بنر چیست؟
در گذشته، بنر نوار بلندی از مواد، معمولاً پارچه، بود که با نشانههایی مزین شده بود.
ممکن است به پرچم های کشور، بنرهای ارتش و غیره فکر کنید.
هدف این بود که یک سازمان، دولت و هر نهاد دیگری را که دارای نشان یا نماد یا آرم باشد، نمایندگی کند.
بنرها به صورت روان و شل هستند و به آنها نسبت به تابلوهای سنتی انعطاف بیشتری می دهند.
انواع بنرها چیست؟
مواد مورد استفاده برای بنرها :
اگرچه بنرها در درجه اول به عنوان ساخته شده از پارچه توصیف می شوند اما مواد مورد استفاده در انواع بنرها چیست؟
از آنجایی که برای سالیان متمادی ساخته شده اند پیشرفت های تکنولوژیکی امکان استفاده از مواد بیشتری را فراهم کرده است.
این مواد انعطاف پذیری، دوام، رنگ و سایر جنبه های بنر را تغییر می دهند.
قبل از انتخاب متریال، به نحوه استفاده از بنرها فکر کنید.
بنرهای پلی وینیل (PVC).
یکی از انواع بنرها پلی وینیل می باشد که به وسیله دستگاه اکوسالونت چاپ می شود
و تصور می شود که محبوب ترین گزینه برای بنرها باشد،
PVC یک ماده بسیار همه کاره است که بسیار بادوام، رنگارنگ است و می تواند در داخل و خارج از خانه استفاده شود.
این بنرها در مقایسه با سبکهای قدیمیتر مانند اپلیکشن وینیل از دهه 90 نسبتا معقول هستند.
شما می توانید انتظار داشته باشید که بیشتر بنرهای وینیل وزنی در حدود 13 اونس داشته باشند،
اما دامنه آن می تواند از 8 تا 22 اونس در هر فوت مربع باشد.
این به بنر مقاومت کمی در برابر باد می دهد.
همچنین میتوانید بین انواع رنگهای صاف و مات یا براق یکی را انتخاب کنید تا تصویر را واقعاً بهتر کنید.
برخی از مشتریان اگر نمی خواهند تصویر پلاستیکی یا کارتونی به نظر برسد، روکش مات را ترجیح می دهند.
با این حال، اگر قصد دارید بنر را در بیرون قرار دهید، روکش براق بهترین کار را دارد زیرا کثیفی و کثیفی به خوبی به سطح صاف نمی چسبد.
بنرهای پارچه ای
یکی دیگر از انواع بنرها که از پارچه پلی استر تشکیل شده است دستگاه چاپ پارچه ای است.
بنرهایی که از مواد پلینیتی یا پلی ساتن استفاده میکنند، دوام زیادی در بیرون دارند، اما معمولاً در داخل خانه یافت میشوند.
علاوه بر این، فرآیند چاپ سابلیمیشن اجازه می دهد تا رنگی بیشتر از چاپ وینیل باشد.
سابلیمیشن دوام رنگ را از طریق فرآیند اعمال فشار افزایش می دهد،
جایی که سلول های مواد برای جمع آوری جوهر منبسط می شوند، بنابراین با مخلوط پلی استر ترکیب می شود.
اگر قصد دارید عکس های تمام رنگی را روی یک بنر چاپ کنید، باید یک بنر پلی کشباف یا پلی ساتن را در نظر بگیرید.
بنرهای مش
یکی دیگر از انواع بنرها دستگاه چاپ بنر مش می باشد که این نوع بنر نیمه شفاف است
و در جایی که ساخت و ساز در حال انجام است به عنوان یک حصار موقت یا برای نشان دادن نقطه شروع و پایان مرز بین عابر پیاده و
منطقه کاری دیده می شود. به دلیل سوراخهای کوچک روی پارچه،
بنرهای مشبک انتخابی عالی برای مکانهایی هستند که بادهای با سرعت بالا یا پایدار را تجربه میکنند،
مانند کنار دریاچه یا ساحل.
سبک های بنر
اکنون، بیایید نگاهی به سبک های مختلف انواع بنرها یی که می توانستید برای کسب و کار،
رویداد یا هر سازمان یا هدف دیگری بسازید، بیاندازیم.
بنرهای جمع شونده و کششی
انواع بنرها ی جمع شونده نیز به عنوان pull-up یا roll-up شناخته می شوند و یک گزینه بنر دو طرفه چشم نواز برای کسانی است که
رویدادها را انجام می دهند یا به تابلوهای خرده فروشی نیاز دارند.
این بنرها اغلب حدود 6 فوت ارتفاع دارند و میتوانند در عرضهای مختلفی عرضه شوند که بر اساس نیاز شما تغییر میکنند
اما محدودیتهایی وجود دارد.
یکی دیگر از مزایای بنرهای جمع شونده این است که به راحتی می توانید آنها را جمع کنید و آنها را از مکانی به مکان دیگر منتقل کنید.
سیستم pull-up امکان راه اندازی فوری را فراهم می کند.
با این حال، این راحتی با یک نقطه ضعف متعادل است: عرض بنر نمی تواند بیشتر از 5 فوت باشد.
بنرهای مرحله و تکرار
یکی دیگر از سبک های انواع بنرها بنر های مرحله و تکرار است
آیا به بنری نیاز دارید که در تبلیغات آن ظریف باشد؟
آیا نیاز به پوشش فضایی برای یک جلسه مطبوعاتی، رویداد یا ارائه دارید؟
پس به بنرهای مرحله و تکرار نیاز دارید.
این بنرها می توانند بر اساس اهداف پروژه شما اندازه شوند و فضایی را با نام تجاری یا لوگوی شما پر می کنند.
بنرهای مرحله و تکرار یک تصویر انتخاب شده را بارها و بارها نمایش می دهند، اما بدون اینکه زیاد حواسش را پرت کند.
این یک راه عالی برای تبلیغ سازمان یا خدمات شما در طول رویدادها، گفتگوها، سمینارها و ارائه ها است.
بنرهای آویزان
با استفاده از میلهها و کابلها، میتوان بنرها را در بالای جمعیت آویزان کرد تا تاثیر و دید بهتری داشته باشد.
نصب ممکن است به تلاش نیاز داشته باشد، اما هیچ چیز به اندازه یک تابلوی معلق بالای سر همه جلب توجه نمی کند.
اینها ایده های خوبی برای جشنواره ها، نمایشگاه ها، مراسم افتتاحیه بزرگ، مهمانی ها یا اطلاعیه ها هستند.
شما نمی توانید با ظاهر کلاسیک و احساس یک بنر آویزان اشتباه کنید.
یک مزیت دیگر این است که اکنون می توانید از بنر مستطیلی سنتی فاصله بگیرید و بنر آویزان را به هر شکلی که می خواهید برش دهید،
خواه مثلثی، دایره ای یا الماسی باشد.
بنرهای نمایش غرفه پاپ آپ
یکی از انواع بنرها که مشابه بنرهای کشنده است، نمایشگر پاپ آپ است.
اینها بنرهایی از پارچه هستند که نیازی به پیروی از طرح بنر سنتی ندارند. با این حال، هدف از جلب توجه دیگران یکسان است.
پنجرههای بازشو برای گسترش کل یک طرح استفاده میشوند،
بنابراین اگر پروژه بزرگی دارید، ممکن است بخواهید یک پاپآپ بهجای یک رول آپ داشته باشید.
پاپ آپ ها همچنین ساختار محکم تری دارند، به جای تخت،
ابعادی دارند و می توانند اندازه بسیار بزرگتری نسبت به سایر بنرها داشته باشند.
در حالی که نصب آنقدر فوری نیست، اما برای نمایشهای هنری و صنایع دستی،
فروشندگان مواد غذایی و برنامههای مشابه یک انتخاب عالی است.
بازرگانی پارسا :
بازرگانی پارسا با بیش از 25 سال سابقه در زمینه فروش انواع دستگاه چاپ بنر سعی دارد
بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهد .
از این رو تمامی دستگاه های این مجموعه دارای یک سال گارانتی بی قید و شرط و 5 تا 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
برای مشاهده دستگاه های می می توانید به اینستاگرام ما به آدرس printdevice2 مراجعه نمایید .
برای گرفتن اطلاعات بیشتر با شماره 09123200614 تماس حاصل فرمایید .