تهران: نــــمایشــگاه دائمـــی، یــــافت آبــــادشرقـــــی، بلـــــوار معلم    |    تماس :587 42 666-021    |    0614 320 0912

اکتبر 3, 2022 6:18 ب.ظ

ضروریات دستگاه چاپ بنر

ضروریات دستگاه چاپ بنر برای چاپ یک بنر با کیفیت باید انجام شود.

مهم نیست که در چه شغلی هستید، بنرها بخش مهمی از تبلیغات هستند.

برای ارتباط آفلاین با مشتریان در مورد محصولات و خدمات خود، اساساً به یک بنر با طراحی خوب نیاز دارید.

اگر تجربه ای در زمینه چاپ بنر ندارید نگران نباشید، زیرا در این وبلاگ، ما برخی از موارد ضروری چاپ بنر را به اشتراک می گذاریم که به

شما کمک می کند تا یک طراحی بنر خوب را ایجاد کنید.

ضروریات دستگاه چاپ بنر

1. یک هدف را ثابت کنید

اولین ضروریات دستگاه چاپ بنر این است که بدانید هدف شما از چاپ بنر چیست.

این می تواند چیزی شبیه تبلیغات برای فروش آخر هفته، راه اندازی یک محصول جدید یا یک کمپین باشد.

خدمات دستگاه چاپ بنر پس از اینکه هدف اصلی نیاز چاپ افست خود را توضیح دادید، می تواند به شما کمک کند.

2. با توجه به اندازه طراحی کنید

اندازه و سایز یکی از ضروریات دستگاه چاپ بنر است.

طراحی بنر باید متناسب با سایز آن باشد.

مکان‌های دقیقی را که بنر در آن‌ها نمایش داده می‌شود، مانند فروشگاه‌های بیرونی یا هر مکان عمومی دیگر در نظر داشته باشید.

به یاد داشته باشید که مردم در ساعات کاری با سرعت به سمت مقصد خود می روند و به سختی فرصتی برای ایستادن و خواندن خواهند

داشت.

بنابراین، باید کلمات اصلی را در اندازه بزرگتر برجسته کنید تا توجه مخاطب را به خود جلب کند.

دستورالعمل های چاپ شما باید بر اساس قابل مشاهده بودن و خوانایی در ذهن باشد.

3. فونت مناسب یکی از ضروریات دستگاه چاپ بنر

همانطور که گفته شد خوانایی و دیده شدن برای یک بنر ضروری است و برای رسیدن به این موفقیت باید فونت مناسب را انتخاب کنید.

فونت باید به گونه ای باشد که بتوان آن را از راه دور نیز خواند.

شرکت های چاپ بنر استرالیا خدمات خود را با نرخ های اسمی ارائه می دهند و شما می توانید با لمس حرفه ای تر بنر خود به آنها

مراجعه کنید.

4. رنگ مناسب را انتخاب کنید

رنگ مناسب از دیگر ضروریات دستگاه چاپ بنر است که باید به آن توجه کنید رنگ است.

رنگ های تیره روی پس زمینه روشن می توانند خوانایی را افزایش دهند.

شما می توانید سایه خود را با توجه به نیازهای تبلیغاتی خود انتخاب کنید.

5. بنر خود را مارک کنید

فقط مواردی را که برای توضیح محصول یا خدمات شما ضروری هستند، درج کنید.

برای اضافه کردن طرح های اضافی به بنر خود دست به کار نشوید.

لوگوها، شعارها یا دیگر گرافیک های شرکت را اضافه کنید که ارتباط بسیار نزدیکی با هدف برندسازی شما دارد.

اضافه شدن بیشتر به بنر باعث می شود آن را ناشیانه به نظر برسانند و مخاطب بدون خواندن آن از کنار آن عبور کند.

یک بنر تمیز با طراحی مینیمال چیزی است که توجه مخاطب را به خود جلب می کند.

نتیجه گیری

بنابراین، اکنون که ضروریات دستگاه چاپ بنر و اصول چاپ بنر را می‌دانید و اعلان‌ها یا کمپین‌هایی برای راه‌اندازی دارید،

چرا این ایده‌ها را ترکیب نکنید و یک بنر یا بنر وینیل چاپ نکنید؟

سایر استراتژی‌های بازاریابی افست مؤثر عبارتند از :

استفاده از لیوان‌های شخصی‌سازی شده، بروشورها، گرافیک خودرو، تی‌شرت‌های سفارشی و غیره.

بازرگانی پارسا

بازرگانی پارسا بزرگ ترین فروشهده دستگاه چاپ با 25 سال سابقه می باشد.

انواع دستگاه هایی که در این بازرگانی به فروش می رسد عبارتند از دستگاه چاپ بنر ، دستگاه چاپ پارچه ، دستگاه کلندر و …

تمامی دستگاه ها در ان بازرگانی از جمله دستگاه چاپ بنر دست دوم دارای 1 سال گارانتی و 5 تا 10 سال

خدمات پس از فروش می باشد.

شما می توانید محصولات ما را در نمایشگاه دائمی ما واقع در یافت آباد دیدن فرمایید یا به اینستاگرام ما

به آدرس printdevice2مراجعه نمایید.

برای گرفتن اطلاعات بیشتر با شماره 09123200614 تماس حاصل نمایید.

اشتراک گذاری

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
آخرین مقالات
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x