تهران: نــــمایشــگاه دائمـــی، یــــافت آبــــادشرقـــــی، بلـــــوار معلم    |    تماس :587 42 666-021    |    0614 320 0912

ژوئن 6, 2023 1:59 ق.ظ

(کد110)دستگاه چاپ بنر

 

(کد 110) دستگاه چاپ بنر
مشخصات فنی دستگاه:
مدل» ژونگی
عرض»3/20
4هد کونیکا 512
هد 95 تا 100 درصد
50 متر سرعت چاپ با Pass2
قابلیت ارتقاء تا هشت هد 
کونیکا 512(42 پیکولیتر)
قابلیت چاپ بر روی بنر، استیکر،فلکس، وینیل و غیره
هیتر بزرگ جلو و عقب
دو ردیف فن
بدنه 750 کیلوگرم
برد UMC
کیفیت و سرعت بالا
سنسور هوشمند تششخیص سفیدی مدیا
رول باز کن و رول جمع کن اتوماتیک
((( خدمات پس از فروش در سراسر ایران))) 
 
خدمات پس از فروش را تعریف کنیم:
زمانیکه شما دستگاهی را خریداری می کنید، بعد ازارسال دستگاه به محل شما چیزی که بیشتر از هرچیزی برای شما کارساز و مهم می شود، خدماتی است که بعد از خریدن دستگاه به شما داده می شود. چرا که، چه بسا افرادی هستند که هیچ اطلاعاتی در ارتباط با دستگاهی که خریداری کرده اند ندارند و اگر هم دارند بسیار اندک می باشدو امروزه فروشندگان به نوعی برای بازاریابی کار خود و برای بیشتر کردن خریدار کالای خود، 3 مرحله را به کار خود اضافه کردند. که عبارتند از خدماتی که پیش از خرید کالا برای خریدار در نظر می گیرند که در این مرحله سعی در معرفی کالا با ارائه انواع بروشورها و کتالوگ می شود و چراغی را در مغز خریدار روشن می کنند که کالای مورد نظر مناسب آنهاست هرچند هم ارتباطی بین خریدار و کالا برقرار نشده باشد.بعد از آن حدمات در حین فروش می باشد،  که در این مرحله سعی می شود خریدار را در ارتباط با کالا آگاه و راهنمایی کنند و مشکلاتی که در این خصوص دارند را حل کنند.بعد از گذر از این مرحله و مورد استقبال قرار گرفتن کالا از سمت خریدار، مرحله ی بعدی که خدماتی است که پس فروش انجام می شود، آغاز می شود که این خدماتی است که پس از اینکه کالا خریداری شد و در محل مشتری قرار گرفت، به شخص داده می شود مانند حمل و نقل، تعویض و یا تعمیر قطعات کالا، آموزش دادن نرم افزارو سخت افزار کالا و از این قبیل می باشد که مهمترین مرحله می باشد
خدمات پس از فروش بازرگانی پارسا:
همانطور که در بالا گفتیم امروزه مجوعه هایی که به صورت حرفه ای فعالیت می کنند، سعی میکنند خدماتی که به خریداران می دهند هم حرفه ای باشد و این امر باعث ارتقاء حرفه ی آنها می شود.بازرگانی پارسا نیز در این امر، رهرو بوده است و سعی در راضی نگه داشتن خریدار در هر مرحله ای از خرید (((در کلیه ی مناطق ایران از قبیل: تعمیر و تعویض، آموزش و ….. ))) رادارد.