اشتباهات رایج در طراحی بنر میتواند به کسب و کار شما ضرر وارد کند.
آیا به دنبال راه هایی برای انتشار اخبار شرکت خود در اطراف شهر با بنر هستید؟
آیا می خواهید با بنرهایی که برای کسب و کار خود روی آنها سرمایه گذاری می کنید شاهد پیشرفت بیشتر باشید؟
اگر چنین است، ابتدا باید تمام اشتباهات طراحی بنر را بررسی کنید تا از آن جلوگیری کنید.
5 اشتباهات رایج در طراحی بنر و نحوه اجتناب از آنها
1. عدم استفاده از رنگ های مناسب
اولین اشتباهات رایج در طراحی بنر عدم استفاده از رنگ های مناسب است.
شما میتوانید تمام زمانی را که میخواهید روی چاپ بنرهای خود با دستگاه چاپ بنر صرف کنید، اما هیچ کدام بدون رنگهای مناسب
برای هدایت چشم مشتری به آن بنر در وهله اول مهم نیست.
چیزی که اکثر شرکتها متوجه نمیشوند این است که رنگها زنجیرهای از احساسات و عواطف را به کسانی که به آن نگاه میکنند
ارسال میکنند. این چیزی است که دنیای بازاریابی از آن به عنوان روانشناسی رنگ یاد می کند.
پس اشتباه اینجا چیست؟ خوب، اگر از رنگ اشتباه استفاده می کنید، ممکن است پیام اشتباهی به برند خود ارسال کنید.
همچنین ممکن است احساسی را منتقل کنید که در نظر مشتری طنین انداز نشود یا ارزشی به شرکت شما در نظر او اضافه نکند.
به عنوان مثال، در روانشناسی رنگ ها، رنگ قرمز احساسات هیجانی و جوانی را تراوش می کند.
این آن را برای تابلوهای آژانس های بازاریابی، فروشگاه های لباس و شرکت های خرده فروشی (مانند Target) مناسب می کند.
با این حال، رنگ قرمز روی تابلوهای بنر شرکتهای حقوقی، مطبهای دندانپزشکی، یا خدمات آمادهسازی مالیاتی،
جایی که هیجان ارتباط چندانی با محصول/خدمات ارائهشده ندارد، به خوبی کار نمیکند.
مطمئن شوید که معانی رنگها را یاد گرفتهاید و بهترین رنگها را برای نشان دادن برند خود در تابلوی بنر خود پیدا کردهاید.
2. غلط املایی و تایپی
یکی دیگر از اشتباهات رایج در طراحی بنر غلط املایی و تایپی است.
اگر قبلاً این اتفاق برای شما افتاده است، بدانید که تنها نیستید.
در واقع، برخی از اشتباهات تایپی بسیار گرانقیمت در تجارت وجود داشته است، برخی از آنها ویرانگرتر از دیگران بودند.
ترس از صرف زمان هر چه بیشتر برای ایجاد بنر عالی برای کسب و کار خود، چاپ آن، راه اندازی و سپس متوجه شدن
یک اشتباه تایپی بزرگ در آن را تصور کنید.
غلط املایی بی ضرر می تواند به برند شما آسیب برساند و به نظر برسد که به جزئیات یا سازمان توجهی ندارید.
اما اگر اشتباه تایپی دارای نشانههای دیگری باشد، برند شما میتواند حتی با مشکل بیشتری مواجه شود.
همیشه مطمئن شوید که متن بنر شما توسط دو یا سه نفر مختلف بررسی می شود.
حتی ممکن است یک ویرایشگر استخدام کنید تا قبل از ارسال آن برای ایجاد، نگاهی گذرا به آن بیندازید.
هرگز نمی توانی خیلی مواظب باشی!
3. بیش از حد شلوغ بودن
شلوغی بیش از حد بنر یکی دیگر از اشتباهات رایج در طراحی بنر است.
شما می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنیم.
همه ما آن بنرها و بیلبوردهایی را دیدهایم که بیش از حد شلوغ هستند.
به حدی که تقریباً غیرممکن است که بفهمیم تابلو چه چیزی می خواهد بگوید.
برای شرکتها آسان است که قربانی این موضوع شوند.
شما پیامی دارید که میخواهید ارسال کنید و به راحتی میتوانید علامت خود را با اطلاعات غرق کنید.
خوشبختانه راههایی برای دور زدن این موضوع وجود دارد.
شما همچنان می توانید تعداد کلمات روی تابلوی خود را محدود کنید و مردم را وادار به تعامل با برند شما کنید.
می توانید آنها را به یک حساب رسانه اجتماعی هدایت کنید تا بیشتر بدانید، جزئیات خاص یک رویداد آینده
را در نقاط گلوله بنویسید تا درهم ریختگی را کاهش دهید و غیره.
همیشه به این فکر کنید که می خواهید نقطه کانونی بنر چاپ شده با صفحه نمایش چه چیزی باشد.
هر چیز دیگری را در اطراف آن قرار دهید و هر جا که می توانید از فاصله استفاده کنید.
4. عدم استفاده از کنتراست
دلیل دیگری که خواندن علائم ممکن است بسیار دشوار باشد زمانی است که بنر شما کنتراست قابل توجهی ندارد.
سعی کنید تابلویی را با پس زمینه نارنجی و حروف زرد بخوانید… فوق العاده دشوار است.
توصیه می کنیم حتما از روانشناسی رنگ استفاده کنید.
اما آن را به یک رنگ غالب و سفید نگه دارید.
این تضاد به پیام شما کمک می کند تا با همه کسانی که به آن توجه دارند طنین انداز شود.
در عرض چند ثانیه پس از مشاهده علامت، آنها متوجه می شوند که نشانه شما چه می گوید و از فراخوان شما
برای برداشتن گام بعدی استفاده می کند.
5. اندازه نامتناسب
آخرین مورد از اشتباهات رایج در طراحی بنر اندازه نا متناسب می باشد.
آیا متن شما بهترین استفاده را از اندازه بنر می کند؟
آیا متن روی بنرها از دور قابل خواندن است؟
مطمئن شوید که آن را در طراحی لحاظ می کنید. ا
ین دلیل دیگری است که چرا باید تعداد کلمات روی علامت خود را محدود کنید.
تا بتوانید آنها را بزرگتر کنید و از فاصله استفاده کنید.
هنگامی که طرح بنر خود را ساختید، چند قدم به عقب برگردید و مطمئن شوید که می توانید آنچه را که در آن نوشته شده است بخوانید.
این را روی چند نفری که هنوز علامت را ندیده اند آزمایش کنید تا مطمئن شوید.
بازرگانی پارسا
بازرگانی پارسا با بیش از 25 سال سابقه یکی از بزرگ ترین توضیع کنندگان و وارد کنندگان دستگاه چاپ بنر ، دستگاه چاپ پارچه ،
دستگاه چاپ اکو سالونت و دیگر ماشین آلات چاپ اداری می باشد.
این شرکت بازرگانی همواره در تلاش است که بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.
تمامی محصولات ما از جمله دستگاه چاپ بنر دست دوم دارای 6 ماه تا یک سال گارانتی بوده و از 5 سال خدمات پس از فروش
برخوردار است.
شما می توانید برای دیدن محصولات این شرکت به نمایشگاه دائمی ما با بیش از 50 محصول واقع در یافت آباد تهران مراجعه نمایید
یا می توانید برای دیدن محصولات ما به اینستاگرام ما به آدرس printdevice2 مراجعه نمایید.
برای گرفتن اطلاعات بیشتر با شماره 09123200614 تماس حاصل نمایید.