طراحی بنر موفق بسیار بر کسب کار شما می تواند تاثیر مثبت داشته باشد.
به اشتراک گذاشتن پیام کسب و کار یا سازمان خود با سهامداران یا جامعه واقعاً می تواند به سادگی ایجاد
و نمایش یک بنر سفارشی باشد که تمام نکات مناسب را نشان دهد.
چه بخواهید بهروزرسانیهای مرتبط با کووید را بهصورت اجتماعی از راه دور به اطلاع مشتریان و مشتریان برسانید
یا فقط در مورد یک رویداد یا فروش آتی صحبت کنید، یک بنر واقعاً مناسب است.
در حالی که بنرها یک رسانه بازاریابی نسبتاً بدون عارضه هستند، هنوز هم برخی از دام ها وجود دارد که باید از آنها اجتناب کرد،
همراه با چند نکته طراحی که واقعاً می تواند پیام شما را تقویت کند.
با ایجاد یک بنر سفارشی که از این 7 نکته برای موفقیت پیروی می کند، یکی را از پارک بیرون بیاورید!
7 نکته برای طراحی بنر موفق
1. فراخوانی برای اقدام بدهید
تمام هدف طراحی بنر موفق ایجاد انگیزه در خواننده برای انجام کاری است.
ممکن است مشتریان وفادار را تشویق کنید تا برای یک رویداد قدردانی به شما بپیوندند،
به دانش آموزان و والدین اجازه دهید از جزئیات کارگاه آمادگی دانشگاه بعدی خود مطلع شوند،
یا صرفاً آگهی های ویژه فعلی خود را تبلیغ کنید.
برای اینکه بنر شما موفق باشد، باید یک فراخوان بسیار واضح و غیرقابل انکار (CTA) داشته باشید.
علاوه بر این، باید به خواننده گفته شود که چگونه بر روی آن CTA عمل کند.
این ممکن است به این معنی باشد که شما یک آدرس وب یا شماره تلفن آسان برای خواندن،
تاریخ رویداد/فروش، یا چیزهای مختلف دیگری را وارد میکنید.
به هر حال تصمیم دارید به CTA خود نزدیک شوید، کاملاً ضروری است که برجسته باشد و سایر عناصر طراحی بدون
ایجاد حواس پرتی آن را تکمیل کنند.
2. به بردارها برای طراحی بنر موفق بچسبید
برای طراحی بنر موفق به بردارها بچسبید.
اگر تا به حال پس از اینکه متوجه شدید که تصویری که در پروژه چاپی خود وارد کرده اید،
به جای عکس واضح و تمیز یا گرافیکی که با آن شروع کرده اید،
تصویری که در پروژه چاپی خود گنجانده اید مبهم و پیکسلی شده است،
به جای عکس واضح و تمیز یا گرافیکی که با آن شروع کرده اید،
دچار این احساس شدید شده اید برای بنر وینیل تمام شده خود انجام دهید.
بر خلاف تصاویر بیت مپ، که دارای تعداد پیکسل (بیت) مجموعه ای هستند و فقط می توانند قبل از رسیدن به DPI مناسب برای چاپ،
تا یک نقطه مشخص منفجر شوند، تصاویر برداری از معادلات ریاضی برای تعیین خطوط، شکل، رنگ خود استفاده می کنند.
و مکان و می توان آن را کم و زیاد کرد و در عین حال واضح و ثابت باقی ماند.
3. تایپ فیس خود را در طراحی بنر موفق هوشمندانه انتخاب کنید
در طول فرآیند طراحی بنر موفق با دستگاه چاپ بنر، ممکن است وسوسه شوید که فونت اسکریپت مد روز را که به طور تصادفی با آن
برخورد کرده اید، ترکیب کنید.
قبل از انجام این کار، وقت بگذارید و در نظر بگیرید که آیا خواندن آن از راه دور آسان است (از آنجایی که بنرها تمایل دارند مشاهده شوند) یا
اینکه حلقه ها و چرخش ها پیام شما را بیش از حد پیچیده می کنند.
فونتی که انتخاب می کنید نه تنها باید از نظر بصری تمیز باشد،
بلکه باید با لحن پیام شما و استراتژی برندسازی شما همخوانی داشته باشد.
فونت مناسب برای بنر شما احتمالاً یک فونت sans serif با فاصله و وزن درست کاراکترها خواهد بود.
با بررسی پست ما یک برنده برای طراحی بنر خود بیابید: 10 فونت برای علائم فوق العاده.
4. ایجاد کنتراست و سازگاری با رنگ برای طراحی بنر موفق
هنگام مشاهده یک پیام از فاصله دور، رنگ هم متن و هم پسزمینه میتواند همه تفاوت را در جهان ایجاد کند.
یک پیام متفکرانه و عمیق میتواند در نشانهای که فاقد کنتراست است یا بیش از حد رنگ تا حدی که حواسش پرت میشود گم شود.
در عین حال، یک طرح رنگی ساده که با استراتژی برندسازی شما هماهنگ است و کنتراست کافی را ارائه میکند،
میتواند به طور موثر نقطه را به خانه هدایت کند.
برای رسیدن به این نتیجه، طرح رنگ خود را ساده نگه دارید. دو یا سه رنگ باید کار را انجام دهند.
خواننده نباید سخت کار کند تا بفهمد شما چه کاری را می خواهید انجام دهید، بنابراین زیاد در مورد آن فکر نکنید.
5. تعادل، تعادل، تعادل در طراحی بنر موفق
تعادل بسیار در طراحی بنر موفق تاثیر گذار است.
با هر پروژه طراحی، ایجاد تعادل بین عناصر مختلف طراحی برای دستیابی به یک محصول نهایی موثر ضروری است.
تعادل چگونه به نظر می رسد؟
قرارگیری، رنگ، و وزن عناصر مختلف (متن، تصاویر و غیره) باید طبیعی به نظر برسد و هیچ موردی از آیتم دیگری منحرف نشود.
هر یک از جنبه های طراحی باید “مناسب” باشد و از پیام کلی بنر منحرف نشود.
ضرب المثل قدیمی “کمتر، بیشتر است” را باید دنبال کرد و بیشتر انگیزه ها برای اضافه کردن “فقط یک چیز دیگر” را نادیده گرفت.
طراحی خود را ساده نگه دارید و پیدا کردن تعادل آسان خواهد بود!
6. در پیام بمانید
هر قطعه از طراحی موفق بنر شما باید پیامی را که می خواهید منتقل کنید پشتیبانی کند.
اگر وصل نشد، آن را وارد نکنید.
از هر فرصتی برای سازگاری با استراتژی برندسازی خود استفاده کنید،
زیرا این امر تداومی را در تمام رسانه های بازاریابی شما ایجاد می کند.
7. همه چیز در زمانبندی است…
زمان بندی در دستگاه چاپ بنر واقعا همه چیز است.
اگر بنر شما یک رویداد یا فروش حساس به زمان را تبلیغ میکند، مطمئن شوید که آنقدر زود آن را بلند کردهاید تا تغییر ایجاد کنید،
اما نه آنقدر زود که هنوز کسی اهمیتی نمیدهد (یعنی بنرهای فروش کریسمس را در ماه ژوئن آویزان نکنید!).
همچنین بسیار مهم است که به محض پایان رویداد، بنر خود را پایین بیاورید تا غیرحرفه ای به نظر نرسید.
بازرگانی پارسا:
بازرگانی پارسا با بیش از 25 سال سابقه در زمینه ی فروش انواع دستگاه چاپ بنر و همچنین دستگاه چاپ پارچه و …
سعی دارد بهترین محصولات را با بهترین شرایط در اختیار مشتریان خود قرار دهد.
از این رو تمامی محصولات این بازرگانی از جمله دستگاه چاپ بنر دست دومدارای 1 سال گارانتی می باشند.
برای دیدن محصولات این مجموعه به اینستاگرام ما به آدرس printdevice2 مراجعه نمایید.